poniedziałek, 20 marca 2017

Biskupie wyzwanie, czyli kolorowy zawrót głowy

Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek

Trafiłam niedawno na bloga Danusi (KLIK) i co widzę? A interesujące wyzwanie widzę. W sam raz do wykorzystania kupionych daaaawno temu koralików :) Zatem bez zbędnych filozofii oto co wymodziłam i zgłaszam


Jodełkowa bransoletka z koralików Toho w dwóch rozmiarach:
8/0 Opaque Sour Apple
11/0 w dwóch odcieniach biskupiego Higer-metallic grape oraz Trans-rainbow Amethyst oraz dosłownie kilkoma sztukami Opaque Lt Beige
z odrobiną 10/0 Preciosa Rocaille w kolorze Metallic Violet
zakończona ozdobnym zapięciem typu 'S' w kolorze złota.

Świetny tutorial na taką bransoletkę znajdziecie na stronie Pasartu (KLIK)


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ta jodełka :) Piękne połączenie kolorków :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło,że dołączyłaś do pozostałych kolorystek i będziesz się bawić z nami w CK.Piękną bransoletkę przygotowałaś ,ta jodełka wygląda ciekawie a kolorki zgrały się super.
    Zapraszam oczywiście częściej do zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka z niezwykle oryginalnym zapięciem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka pięknie Ci wyszła i te kolory ładnie współgrają. Bardzo mi się spodobał ten Higher-metallic grape :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła ta bransoletka, bardzo mi się podoba również oryginalne zapięcie.
    Pozdrawiam Cię Madziu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bransoletka! Kocham takie biżutki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka,ciekawy wzór i zestawienie kolorów bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Przypomina z jednej strony kwiat lawendy, a z drugiej pióro jakiegoś egzotycznego ptaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna! mnie przypomina trochę ciemne winogronko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna , kojarzy mi się z kiścią winogron. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny wzorek:)śliczną bransoletkę przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bogate zestawienie kolorów. Jednak i biskupi i jabłuszkowy mają tyle odcieni, że można tworzyć bez końca ;-)
    O rany,wiesz że masz weryfikację obrazkową i nie dość że każe mi zaznaczać że nie jestem robotem, to jeszcze trzy razy obklikiwać jakieś zdjęcia?
    Ciekawe czy każe mi to robić jeszcze raz po edycji tego komentarza... ach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      O rany nie wiedziałam o takich problemach, zaraz coś spróbuję na to poradzić.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Super biskupia jodełka :) Bardzo mi się podoba ciekawe zapięcie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyszła twoja jodełkowa bransoletka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń